En ny dimension af logistikken

Trans Europe har eksisteret på markedet siden 2007. Vi startede som et mikrofirma, der gennemførte 10 ordrer pr. måned. I dag udfører vi over 1000 transporter pr. måned, hvilket giver et imponerende resultat på omkring 12.000 transporter om året. Der er dog én ting, der ikke har ændret sig – vi er stadig et familieejet firma, der sætter kvaliteten i højsædet.

Vi er et velfungerende team, hvor alle gerne vil udføre deres del af opgaven bedst muligt for ikke at skuffe sine kollegaer og kunder. Vi tager vare på den hyggelige stemning, der fremmer udvikling og selvforbedring.

Vi er kommet en lang vej for at blive en virksomhed, der ansætter over 50 personer. De år, der er gået, har vi brugt på at få en dyb forståelse for markedets behov og på at få fodfæste dér, hvor korte leveringsfrister, sikkerhed og pålidelighed er i højsædet.

Grzegorz Łoboda, ejer

Vi leverer transportydelser
i hele Europa

Antal ordrer i de enkelte år

  • 2022
    12735
  • 2021
    12158
  • 2020
    10873
  • 2019
    9907
  • 2018
    8200
  • 2017
    7215
  • 2016
    6123
  • 2015
    4985
  • 2014
    4210
  • 2013
    3790
  • 2012
    3390

Partnerskabsfilosofi

i indskrænker os ikke til en almindelig gennemførelse af ydelsen, der alene går ud på at hente varen og transportere den fra A til B. Lige fra starten behandler vi enhver ordre individuelt og vi foreslår de mest gunstige løsninger. Vi behandler enhver forespørgsel med særlig opmærksomhed og vi tænker ud af boksen.

I alle faserne tager vi vare på sikkerheden og vi tillader ikke ubekendte, der kunne forstyrre forløb af transporten. Når vi lægger mærke til et potentielt problem, selv et, som vi ikke er skyld i, reagerer vi med det samme for at sørge for, at den transport, vi skal varetage, når dens mål. Vi analyserer hvert trin, og vores team af kontrollører sørger for, at ydelsen udføres korrekt.

Vi sætter nye standarder

Vi behandler enhver kunde som en partner, uanset om det er vedkommendes ordre nr. 1 eller 100. Derfor er vi hele tiden – i al den tid, det tager at levere ydelsen – i løbende kontakt med kunden, vi holder kunden ajour, vi kontrollerer, iagttager og vi er til kundens rådighed 24 timer i døgnet. Og når flere og flere kunder vender tilbage til os ved vi, at vi har klaret opgaven godt.

Vi sætter kundens tilfredshed i højsædet, derfor vil vi gøre mere, end der forventes af os.

Vores afdelinger

Krakow, Polen

  • 52 personer
  • kontor med et areal på 360m2
  • 12735 ordrer (2022)
  • 11 000 000 € i omsætning (2022)
  • vi taler følgende sprog:

Perugia, Italien

  • 3 personer
  • kontor med et areal på 60m2
  • 726 ordrer (2022)
  • 614 000 € i omsætning (2022)
  • vi taler følgende sprog:

CSR

Virksomhedernes sociale
ansvar

Det at skabe et brand handler ikke kun om af udføre ordrer og transporter og udvise overskud ved afslutning af måneden. Det er vigtigt for os, at vores firma opfattes som noget større, og at vores medarbejdere kan være stolte over at fortælle andre, at de arbejder hos Trans Europe.

Læg en besked
Vi kontakter dig hurtigst muligt.